Ostin mielialasormuksen. Kuinka kätevää onkaan muille ihmisille saada tietää todellinen tuuleni vasemmasta pikkusormestani ilman että tarvitsee ottaa asiaa puheeksi.

Jos siis vasemmassa kädessäni on
musta sormus - olen jännittynyt tai hermostunut
harmaa sormus - olen ahdistunut tai teennäinen
keltainen sormus - olen stressaantunut
vihreä sormus - olen stressitön
sinivihreä sormus - olen melko rauhallinen
sininen sormus - olen rentoutunut tai rakastunut
tummansininen sormus - olen onnellisesti tai intohimoisesti rakastunut

Jännittävää sormuksessa on se, että tunnun sen mukaan olevan koko ajan rentoutunut tai intohimoisesti rakastunut. Luotan siihen kuitenkin samanlaisella luottamuksella kun horoskooppeihin eli 100% varmuudella. Taas uusia jännittäviä asioita elämääni ;)

Kesä on ihanaa aikaa!