Olen suorittanut ensimmäisen virallisen "rantsuhengauksen" tänä kesänä. En ole edes muistanut tuota järvenpääläisen nuorison suosimaa ajanviettomuotoa. hmm.. onneksi Katariina muistutti minua tästä hienosta harrastuksesta, jotta voin nauttia siitä tänä kesänä vielä muutoinkin :) mahtavaa

En ole ehtinyt vielä nauttia kesästä vaikka niin kovasti uhkasin tehdä. Tai olen minä jo yhden päivän rannalla makoilua suorittanut, liottanut itseni ryppyiseksi ja siniseksi järvessä, polttanut nahkani kaksikin kertaa auringossa, kärsinyt kovin jokakesäisestä heinäallergiasta, nyt hengannut myös siis rantsussa, käynyt kesäteatterissa (lasketaanko jos on töissä sielä tai jos itse esiintyy? ai ei..no sitten en..), käyttänyt sandaaleita ja kesämekkoja, kävellyt paljain jaloin, ollut usein terassilla, töhrinyt valkoisen hameen nurmikolla, tappanut Emman kesäkukat ja mikä parasta: olen nauttinut useamman aamiaisen parvekkeella!!!

Oikeastaan olen tehnyt jo paljon kesäisiä asioita. Muutaman päivän sateisen kylmä matalapaineen saattelemana olen unohtanut jo tuon ihanan helleaallon, joka maamme yli pyyhälsi. hui. se oli iiiiiiiiiihanaa!!! Uskon, että Merianna on nauttinut täysin rinnoin tuosta hellekaudesta ja Maaret puolestaan on nauttinut muutamasta viimeisestä päivästä. Itse vilustutin itseni torstaina harjoiteltuamme kolme tuntia rankkasateessa (ah sitä kesäteatterin riemua). Odotan tätä kesää kovin. Uskon sen tuovan mukanaan paljon ihania asioita, kuten lisää aurinkoa, mökkireissuja, viinikerhon vierailu tapsan tahdeille heinäkuussa, äetsän matka, maalaismaisemaiset päivät ohkolassa, karpalolonkeroa terasseilla ja uimista järvessä. Ah ihanuutta!!

Kolmen viikkoa ensi-iltaan Ohkolassa. Olo on ihmeellisen rauhallinen. hyvä niin.

Nauttikaa auringosta ja jos ette siitä niin sitten vesisadetta vaikken sellaista toivokkaan.