Tänään menen viinikerhomme kokoontumiseen. Viinikerhoon kuulu itseni lisäksi kolme muuta. Katariina, Antti ja Anniina + minä kokoonnumme kerran kuussa jonkun kerhon jäsenemme luokse juomaan viiniä. Tanssimme, laulamme, juomme lisää ja kuuntelemme tietenkin hienoja työväenlauluja.

Viinin tulee olla alle 6€. Tänään ostin 7€ viinin. Teen siis laittomuuksia. Hyvittelen vähän viemällä DumBleja (itseni ja Anniinan herkkuja). Jospa minua ei leimattaisi porvariksi..hehheh

Tänään olin jo töissä. Olin eilisen päivän kokonaan kotona ja keskiviikkona etenin aikaisempien suunnitelmieni mukaisesti. Nyt on parempi olo ja jaksan taas hymyillä. Ostin uuden päiväpeitonkin hyvän oloni kunniaksi (ja siksi ettei minulla ole oikeaa päiväpeittoa. en tosin sitä usein laita petivaatteitteni suojaksi, mutta sellainen on hyvä olla olemassa).

Lähdenkin nyt laulamaan Oppimisen ylistystä ja Nataliaa porvariviinipulloni kera.

Adios!